Sanal ofis nedir ? Yasal adres nedir ?
Türkiye
Cumhuriyeti’nde her şirketin yasal adres göstermesi zorunluluğu vardır.Zaten
kurulu şirketler için bu bir sorun değildir , fakat maddi gücü yeterli olmayan
veya maddi gücü yeterli olsa da gereksiz maliyetlerden kaçınmak isteyen ,
parasını gereksiz yerlere harcamak istemeyen şirketler için bu çok önemli bir
noktadır.Best Office sanal ofis hizmeti sayasinde çok ufak ücretler mukabilinde
yasal adresle birlikte daha birçok avantaja da sahip olabilirsiniz.
Sanal ofis ,
çalışmak için herhangi bir ofise ihtiyaç duymayan şirket sahiplerinin
başvurduğu bir uygulamadır. Yeni bir iş yapmak isteyen kişilerin,
işlerini yasal bir şekilde yürütebilmeleri için şirket kurmaları gerekir. Ancak
şirket kurmak için de resmi olarak gösterilebilecek bir adrese ihtiyaç
vardır.Best sanal ofis’te bu noktada şirket sahibi olmak isteyenlere hem
prestijli bir adres , hem de ihtiyaçları olacak pek çok hizmeti sağlıyor.
Best Office’te sanal ofis sahibi olduğunuzda
hem prestijli bir iş adresine sahip olursunuz hem de hiçbir ücret ödemeden
profesyonel bir şirketin ihtiyacı olacak operasyonel destek de alırsınız.
Telefonlarınız sizin şirketinizin ismi ile karşılanıp size aktarılır, posta ve
kargolarınız sizin adınıza teslim alınır ve sizlere iletilir , Gönderilmesi
gereken kargolarınız sizin adınıza gönderilir.Sizi ziyaret etmek isteyen misafirleriniz
karşılanarak sizin adınıza ağırlanır.Best Office sanal ofis Ankara’da
kiraladığınızda Aylık olarak belli bir süre toplantı odamızı bedava
olarak kullanabilirsiniz. Ekstra ihtiyaçlarınız olduğunda size özel fiyatlarla
günlük , haftalık veya aylık olarak toplantı odası veya etkinlik salonu
kiralayabilirsiniz . Böylece çok az bir maliyetle tamamen profesyonel bir
hizmete sahip olursunuz.
Sanal Ofisler Yasal mı?
Türk ticaret kanununa göre şirket kurmak için sabit bir adres
verilmesi yeterlidir.Bu adres ev adresi olabilir , kiralamış olduğunuz hazır
fiziki bir ofis olabilir ,sanal ofis’te olabilir.Vergi dairesi ve maliye
açısından önemli olan budur.Yani tebligat yapılabilecek bir adres olması
yeterlidir.Bu bakımdan değerlendirildiğinde sanal ofis yasaldır.
Etrafımızda çok sayıda kendi işini yapmak isten girişimci ile
karşılaşıyoruz.Ve pek tabi ki bu insanların bir kısmının iş kurmak için maddi
bütçeleri yeterli iken pek çoğumuzun sadece bilgi birikimi veya azmi var,
elinde ise yeterli sermayesi yok maalesef.İşte Best Office sanal ofis yeni
girişimcilere inanılmaz bir fırsat sunuyor . Best Office sanal ofis sunmuş
olduğu çeşitli alternatiflerle girişimcilerimizin önünü açıyor.Ancak tabi ki
bazı girişimcilerimizin kafasında bazı soru işaretleri belirmekte.Best Office
sanal ofis hakkında.”Sanal
ofis yasal mı ? ” şeklinde.Biz de şimdi bu konu hakkında
bahsedeceğiz sizlere.Şimdi sanal ofis yasal mı ? sorusuna vereceğimiz cevap ,
kesinlikle evet olacaktır.
Çünkü Türk Ticaret kanununda şirket adresinin gösterileceği yerin belirli bir
tanımı yoktur.Örneğin ayrı bir elektrik sayacı olmalı veya ayrı bir kapı
girişi olmalı veya ayrı bir su sayacı olmalı gibi bir tanım mevcut
değildir.Önemli olan şirketlerin faaliyetlerini yürütebileceği, resmi
yazışmalarını yapabileceği , sabit bir yerin olması , yasal bir adresinin
bulunmasıdır.Burada önemli olan size ulaşılabilecek bir iletişim kanalının
bulunmasıdır.Siz de bir girişimde bulunmak istiyor ve elinizdeki birikiminizi
,işinizi geliştirmek için kullanmak istiyorsanız , eleman ve ofis giderleri
gibi yüklü masraflara girmek istemiyorsanız Best Office sanal ofis’le işe
başlamak sizin için ideal olacaktır.Böylece elinizdeki birikiminizi sadece
işinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz.
Peki ev adresi yasal adres olarak
gösterebilir misiniz?
Aynı şekilde işe yeni
başlıyorsanız , yine birikiminizi ofis ve eleman giderlerine harcamadan ev adresimi yasal adres olarak
gösterebilirim diye düşünebilirsiniz.Fakat bunun belli başlı
sıkıntıları vardır.
- Birincisi ;ev sahibi değilseniz ,ev sahibinize haber
vermeniz gerekir.Ev sahibiniz ise bu duruma müsaade etmeyebilir.
- ikincisi ; bir apartmanda yaşıyorsanız , iş yeri açmak için
tüm daire sahiplerinden onay almanız gerekiyor.Apartmanda oturanlardan 1
kişi bile itiraz etse , ev adresinizi yasal adres olarak gösteremezsiniz.
- Üçüncüsü buna ek olarak evinizin bir alanını , çalışma
alanına uygun hale getirmeniz ve ona göre döşemeniz gerekiyor.
- Dördüncüsü; bir kira bedeli belirleyip bunun stopaj
vergisini de ödemeniz gerekiyor.
- Beşincisi; eğer tek yaşıyorsanz , veya aileniz de
çalışıyorsa , gelen ve giden kargoları takip edecek evde hiç kimse
olmayacak ,
- Altıncı olarak müşterilerinizle bir toplantı yapmak
istediğinizde bu toplantıyı evinizde profesyonel birşekilde
gerçekleştirmeniz mümkün olmayacaktır.
- Ayrıca şirketinizin ekonomik olarak sıkıntılı olduğu bir
duruma düşerseniz , alacaklılarınıza karşı sorumluluklarınızı yerine
getiremezseniz , eve haciz memurları geldiğinde , evinizdeki eşyanın
önemli bir kısmını götürebilirler , ve komşularınıza karşı mahcup bir
duruma düşebilirsiniz.Oysa ofisinizi best Office sanal ofisten kiraladığınızda
, ofisinize haciz de gelse, ev halkı rahatsız olmaz , evinizden kimse eşya
kaldıramaz ve komşularınıza karşı ev halkı mahcup bir duruma düşmez.
Best
Office sanal ofis ve yasal adresi kullandığınızda ise böyle bir sorunla
karşılaşmayacaksınız. Tüm bunlar olsa bile Best Office sanal ofis yasal adres’i
kullandığınızda , oradan almış olduğunuz avantajlarla karşılaştırdığınızda , evinizi yasal adres olarak göstermek
hiç te cazip gelmiyor.
Sanal ofis vergilendirme
nasıl olmaktadır ?
Günümüzde sanal ofisler , birçok girişimci
tarafından rağbet görmektedirler.Best Office sanal ofis sayesinde
girişimciler hem yasal adreslerini gösterebilmektedirler , hem de şirketleri
için yapmaları gereken bir sürü gereksiz masraftan kurtulmaktadırlar.Böylece tüm
enerji ve imkanlarını işlerini geliştirmek için kullanmaktadırlar.Birçok
kimseye göre , kolay ve hazır ve fiziki ofislere göre çok çok daha az maliyetli
olduğu için sanal ofis yasal adres uygulaması bir çok girişimci tarafından
tercih edilmektedir.Fakat yine de bazı girişimcilerin kafasında ;
- Sanal
ofis yasal mı ?
- Sanal
ofis kullananların ne tür sorumlulukları vardır ?
- Sanal
ofis’te vergilendirme nasıl ?
- Ve
bu vergilendirme nasıl ve neye göre gerçekleşiyor?
- Sanal
ofis sözleşmesi var mıdır?
- Sanal
ofis nasıl kurulur ?
- Sanal
ofiste haciz olur mu?
- Sanal
ofise haciz gelir mi?
- Sanal
ofis nasıl oluyor ?
- Sanal
ofis nasıl kullanılır ?
- Sanal
ofis güvenli midir?
- Sanal
ofisin avantajları nelerdir?
Gibi soru işaretleri oluşabilmektedir.
Ülkemizde özellikle büyük kentlerde birçok vergi mükellefi
pazarlama,danışmanlık , müşavirlik , yazılımcılar , grafik tasarımcılar ,proje
bazlı çalışan mimarlar , mühendisler , serbest meslek sahipleri ve bir çok
farklı iş kolunda faaliyet gösteren girişimciler sanal ofis ve yasal adres
hizmetlerinden faydalanmaktadırlar.Yani bir firmanın gerekli vergi
yükümlülükleri ne ise , sanal ofisiniz ve yasal adresiniz olduğundaki vergi
yükümlülükleriniz de aynıdır.Sanal ofis aldığınızda ayrıca ek olarak bir stopaj
vergisi de ödemezsiniz. Bu da sizin ek bir avantajınızdır.
Sanal ofis sözleşmesi nedir ?
Diğer
ofisleri kullanan insanların yapmış olduğu gibi Sanal ofislerde’de faaliyette
bulunan şirketlerin kullanmış oldukları bir sanal ofis sözleşmesi veya yasal
adres sözleşmesi vardır.Sanal ofis girişimci kullanıcılarına fiziki bir mekan
sağlamasa da , girişimci kişilerin şirketlerine yasal olan bir adres verir.Bu
yasal adrese sahip olabilmek ve best ofisin sunmuş olduğu diğer imkanlardan
faydalanabilmek için bir kira sözleşmesi (yasal adres sözleşmesi ) yapmak
gerekmektedir. Bu sizin şirket kuruluşunda ihtiyacınız olan yasal adrese sahip
olabilmek için size sunulan tüm hizmetleri ve fiyatları içeren resmi bir
belgedir.İmzalanan Best Office sanal ofis sözleşmesinin bir örneği de Best
Office sanal ofis’te faaliyet gösteren girişimcilere verilir.
Sanal
ofis kullananların ne tür sorumlulukları vardır ?
Normal bir
şirkette bir kişinin sorumlulukları ne ise , sanal ofis’teki şirketin
sorumlulukları aynıdır.Fakat normal bir ofiste veya hazır ofiste bulunan
şirketlerin giderleri yüksek olmasına rağmen , sanal ofislerde bu gider en
minimum düzeydedir.Şirketinizin giderlerini Çok komik denecek rakamlarda
tutabilirsiniz.Buna ek olarak prestijli bir adreste bulunabilir, ortak
paylaşımlı ofisleri ve toplantı odalarını kullanabilirsiniz.Bir sabit
hattınız olabilir , gelen telefonlarınız sizlere sanki şirkette imişsiniz gibi
karşılanır ve aktarılır, gelen değerli evraklarınız , posta ve kargolarınız
sizin adınıza alınır ve sizlere teslim edilir. Gördüğünüz gibi normal ofiste
bulunan bir şirket nasıl çalışıyorsa sanal ofis’te bulunan bir şirkette aynı
şekilde çalışmaktadır, ve sorumlulukları da aynıdır.
Sanal
ofis’te vergilendirme nasıl olmaktadır
Ülkemizde
bürük kentlerde bir çok vergi mükellefi , yazılımcılar , grafik tasarımcılar,
dedektiflik firmaları , pazarlama firmaları , danışmanlık firmaları ,mimarlık
ve mühendislik firmaları sanal ofislerde faaliyetlerini çok başarılı bir
şekilde yürütmektedirler.Ve zaten sanal ofislerde de bunlar için gerekli olan
her türlü araç ve gereç mevcuttur.Sekreterlik hizmetleri , paylaşımlı ofisler ,
toplantı odaları , bilgisayar , fax, telefon ,temizlik hizmetleri vs.Sanal
ofiste her türlü hizmet ve tebligat , vergi usul kanunu ve hukuki sınırlar
içerisinde yapılmaktadır.Yani normal ofislerdeki firmaların sorumluluk ve
vergilendirmesi nasılsa , sanal ofis’te bulunan firmaların vergilendirme ve
sorumlulukları da aynıdır.
Bir firma
Best Office sanal ofis’ten bir yer kiraladığında , bu sanal ofis için yapılan
sözleşmelerde bulunan iş yerleri için vergi daireleri yoklama düzenlemekte olup
, zaten ondan sonra kuruluşuna izin vermektedir.Eğer yasal herhangi bir sorun
olsa , zaten vergi dairesi yoklamada bu şirketin kuruluşuna izin
vermez.Ve şunu şimdiden söyleyebiliriz , Dijital alt yapının her geçen gün
gelişmesi ve rekabetin artması ile maliyetlerini düşürmek isteyen firmaların gittikçe
daha çok tercih edeceği bir ofis uygulaması olacaktır.
Sanal ofis nasıl kullanılır ?
Çalışmak için çoğunlukla bir ofise ihtiyaç duymayan kişilerin , işlerini
genelde dışarda halleden kişilerin kullandığı bir ofis türüdür.Sanal ofise
sahip olan kişiler her ne kadar dışarda işlerini halletseler de , yine de
dönem dönem bir toplantı odasına ihtiyaçları olabilmektedir, gelen
tebligatlarının takip edilmesi , dönem dönem şirket toplantılarını yaptıkları
bir toplantı odasına olan ihtiyaçları , ayrıca Best Office sanal ofis
kullanıcılarının kullanımına sunulmuş paylaşımlı odalardan aylık olarak
faydalandıkları , çok avantajlı bir ofis türüdür.Sanal ofis kullanıcıları
ofis’lerine hiç uğramasalar’da gelen çağrılar kendilerine aktarılır ve mesajlar
kendilerine iletilir.
Sizin de fark ettiğiniz gibi sanal
ofis’lerin çok esnek ve avantajlı bir kullanım şekli vardır.
Sanal ofisin avantajları nelerdir?
- İlk
kurulum ve maliyet avantajı
- Prestijli
bir yasal adrese sahip olma avantajı
- Sekreterya
avantajı
- Evrak
, kargo , posta takibi ve bildirimi
- Paylaşımlı
odaları aylık olarak belirli günlerde kullanma avantajı
- Gelen
misafirlerinizi karşılama ve ağırlama
- Toplantı
odalarını kullanma ve iş görüşmelerini profesyonel bir yerde yapma
- Resepsiyon
ve karşılama
- Ücretsiz
hızlı internet kullanımı
- Ücretsiz
ve sınırsız çay , kahve içme
- Firmanıza
sabit bir telefon hattı tahsisi ve çağrıları cebinize aktarma
Sanal
ofis nasıl oluyor ?
Sanal ofis
; size ait sürekli bir ofisinizin olmadığı halde , Türk ticaret kanununa göre
göstermek zorunda olduğunuz ,yasal adresinizi gösterebildiğiniz ,
İletişim , tebligat ve posta hizmetlerinizi alabildiğiniz , Kendinize ait sabit
bir telefon ve sekreterlik hizmetinizi alabildiğiniz , minimum maliyetle kendi
işinizi yapabildiğiniz yeni nesil bir ofis türüdür.
Sanal ofis nasıl kurulur?
Sanal ofis fiziksel bir ofis ortamına
ihtiyaç duymayan , yasal adres , iletişim bilgileri ve sekreterlik
hizmetlerinin de bir arada kullanılabildiği bir best Office ürünüdür. Türk ticaret
kanununda firnaların yasal bir adres gösterme zorunluluğu vardır.Best Office
sanal ofis te hem firmaların yasal adres gösterme zorunluluğunu karşılamakta ,
hem de bunun çok daha fazlasını best Office sanal ofiste faaliyet gösteren
girişimcilere sunmaktadır.Bu yüzden Best Office sanal ofis’e rağbet her geçen
gün daha çok artmaktadır.
Normal bir ofisten çok daha kolay
kurulmaktadır.Bir günde bile kurulumunuzu tamamlaya bilirsiniz.
Sanal ofis güvenli midir?
Sanal ofis hem yasal , hem de çok güvenlidir. Dışardan bir
ofisi olduğunda inanılmaz bir masraf yükü ile karşılaşırsınız , Eğer evinizi
ofis olarak gösterirseniz de , hem belirli bir alanını ofis haline getirmeniz
gerekir , hem de eğer tek iseniz gelen evrakları takip için sürekli olarak evde
bulunmanız gerekir, eğer ailenizle birlikte kalıyorsanız , hem aile içinde
kendinizi tam olarak işe veremezsiniz , hemde şirketinize bir haciz geldiğinde
, hem aileniz çok tedirgin veya rahatsız olur , hemde komşularınıza karşı
rencide olabilirsiniz.
Sanal ofisi hacizli firmalar kullanabilir mi ?
Şirketin içinde bulunduğu ekonomik durumu veya maruz kalmış
oldukları kötü ekonomik şartlar o firmanın adresini taşımasına herhangi
bir engel teşkil etmez.Tüm hacizli firmalar’da , diğer ekonomik durumu iyi olan
firmalar gibi adreslerini ,yasal olarak beyan etmek koşuluyla , merkezlerini
taşıyabilirler , ve hacizli firmalar’da sanal ofis kullanabilirler , tıpkı
durumu iyi olan firmaların kullandığı gibi.Hatta bu sıkıntılı haciz sürecinde ,
masraflarını azaltmak için , sanal ofisler kendilerine inanılmaz bir maliyet
avantajı sağlar. Düşünün bir kere ; Şirket haciz işlemleri ile uğraşıyor ;
fakat bu şirketin hem devlete karşı , hem de çalışmış olduğu mal ve hizmet satın
almış olduğu firmalara karşı sorumlulukları hala devam etmektedir , fakat firma
gelen hacizlerle hem hala yüklü masraflarla uğraşmakta , hem de toparlanma
sürecine bir türlü girememektedir.Ayrıca gelen tebligatları takip edip ,
gerekli itirazları veya hukuki süreçleri takip edebilmek için bir türlü fırsat
bulamamaktadır.Oysa bu hacizli firma adresini sanal ofise taşısa , hem
maliyetlerini inanılmaz bir şekilde azaltacak , hem gelen tebligatlarını
düzenli olarak takip edebilecek , hem de toparlanmak için gerekli adımları daha
rahat atabilecektir.
Sanal ofis kullananlar kimlerdir?
Mimarlar , mühendisler , freelance
çalışanlar , danışmanlık firmaları , müşavirler , yazılımcılar , grafik
tasarımcılar , proje bazlı çalışan firmalar , Çalışmak için bir ofise ihtiyaç
duymayan firmalar , sahada çalışan insanlar sanal ofisi kullanabilirler….
Best Office Sanal Ofis fiyatları
Best Office Sanal Ofis
Paketleri
|
|||
Best Office Ofis Kullanımı ve
Sekreterya Hizmetleri
|
Basic
|
Star
|
Gold
|
Şirketiniz için prestijli ve
güvenilir yasal adres
|
✔
|
✔
|
✔
|
Posta,kargo,yasal evrak alımı ve
bilgilendirme hizmeti
|
✔
|
✔
|
✔
|
Size Gelen misafirleriniz için
karşılama ve resepsiyon hizmeti
|
|
✔
|
✔
|
Sabit bir telefon numarası tahsisi
ve cebinize yönlendirme
|
|
✔
|
✔
|
Firmanıza gelen telefonları
karşılama ve sizlere aktarma
|
|
✔
|
✔
|
Ücretsiz paylaşımlı ofis
kullanımı hakkı (gün)
|
1
|
5
|
10
|
Ücretsiz toplantı
Odalarımızı kullanımı hakkı (Saat)
|
|
15
|
25
|
Best Office Sanal Ofis
Fiyat Bilgisi
|
|||
|
Basic
|
Star
|
Gold
|
Aylık
Ücreti
|
₺199,00
|
₺299,00
|
₺399,00
|
6 Aylık İndirimli Ücreti
(Bu paketteki karınız % 19,52 )
|
₺999,00
|
₺1.495,00
|
₺1.995,00
|
Yıllık İndirimli Ücreti
(Bu
paketteki karınız % 33,33)
|
₺1.791,00
|
₺2.691,00
|
₺3.591,00
|
Sanal ofis vergi dairesi yoklaması nasıl olmaktadır.
Günümüzde yazılımcılardan , mimar , mühendis ve avukatlara
kadar pek çok farlı firma , maliyetlerini azaltmak ve elindeki nakiti
işini geliştirmek için kullanmak istediğinden dolayı , sanal ofislere rağbet
her geçen gün daha çok artmaktadır.Fiziki bir ofisten çok , iş sahasında
çalışarak , gezen tilki yatan aslandan evladır atasözünü kendine düstur edinmiş
bu insanlar ,ticari bir faaliyette bulunabilmek için Türk Ticaret kanununa göre
faaliyette bulunabilmek için yasal bir adres ve tegligat adresi gösterebilmek
ve bunun yanında , sanal ofislerin pek çok avantajından faydalanabilmek için sanal
ofislerde faaliyet göstermektedirler.Yani geleneksel ofisler için ödemeniz
gereken kira, ofis dizaynı , vergiler , ve eleman masraflarından kurtulabilmek
ve rekabet avantajı yakalayabilmek için sizde şirketinizi sanal ofislerde
kurabilirsiniz.
Peki bu işleyiş nasıl olmaktadır? Best Office tarafından verilen kaliteli ve
farklı hizmet katagorileri farklı içeriklerle şirketlere sunulmaktadır.Bu
hizmetler arasında Sekreterya , sabit bir telefon tahsisi , recepsiyon ,
karşılama , tebligatları teslim alma , ve müşterilerine haber verme ,
Paylaşımlı oda kullanımı gibi daha bir çok paketi
kapsamaktadır.Müşterilerimizin kendisine uygun bir paketi seçmesiyle , sanal
ofis kira sözleşmesi yapılıyor.Sanal ofis , yasal adres Ankara sözleşmesinde ,
Hizmetlerin niteliği , fiyatları , ödeme seçenekleri ,gibi bilgiler yer alıyor.
Vergi mükellefi olan bu şirketlerin , firma kurmak veya şirketlerinin
adreslerini değiştirmek için kendisinin veya vekalet vermiş olduğu mali
müşavirinin vergi dairesine bildirimde bulunması gerekiyor.Ve bu şirketler
yasal adres ve tebligat adresi olarak sanal ofisin adresini göstereceği için ,
sanal ofisin bağlı bulunduğu vergi dairesine başvurmaları gerekiyor.
Vergi dairesine başvururnun ardından , vergi
dairesinden en geç 10 gün içerisinde , bildirilen yasal tebligat adresine vergi
dairesinden bir vergi memuru ziyaret gerçekleştiriyor.Vergi dairesinden vergi
memurları tarafından gerçekleştirilen bu ziyaretin amacı , verilen bilgilerin
ve şirketn yasal adresinin doğruluğunu teyit etmek.Yalnız bu ziyaret sırasında
sanal ofis , yasal adres hizmeti alan firmanın yetkilisinin veya
vekaletini vermiş olduğu herhangi birisinin sanal ofis adresinde bulunması
gerekiyor.Burada Best Office sanal ofis çalışanları sizlere gerekli yardım ve
yönlendirmeyi yapacaktır zaten.Sanal ofisleri genellikle sahada çalışan
firmalar kullandıkları için , vergi memurunun ziyareti sırasında sanal ofiste
olmayabilirler.Bu durumda , Best Office sanal ofisin profesyonel resepsiyon
ekipleri tarafından sizler aranırsınız , eğer yakın biryerlerde iseniz hemen
gelerek , vergi dairesinden gelen vergi memurunun işlemleri ya o anda biter
veya sanal ofise hemen gelemeyecek kadar uzakta iseniz , Best Office sanal ofis
profesyonel ekibi tarafından tekrar bir randevu talep edilir, ve size
anında bilgi verilir.
Vergi dairesi yoklaması
sırasında , resmi evraklarınızın bir kopyasını göstermeniz gerekebilir.Bu
nedenle , vergi levhanız, imza sirküleriniz , vergi levhanız , şirketin sizden
başka çalışanı varsa sgk gdökümü gibi belgeleri göstererek , şirketinizin kurulumunu
tamamlarsınız.Ve artık , yeni adresinizde ticari faaliyete başlayabilirsiniz.
Bu aşamada , şirketin
tüm kuruluş ve işlemlerinde Best Office çalışanları ve bilgi birikimiyle
danışmanlık olarak , her aşamada sizlerle birlikte , sizlere yardımcı olacaktır.Sizde
bu tecrübe ve avantajşlardan faydalanmak için Best Office sanal ofis yasal
adres Ankara’yı tercih ederek bir adım öne geçebilir, ve rekabet gücünüzü
katlayabilirsiniz…